Collision detection between a complex solid and a particle cloud assisted by programmable GPU
Third Workshop in Virtual Reality Interactions and Physical Simulations (VRIPHYS ’06)
The multi-L-REP decomposition and its application to a point-in-polygon inclusion test
F. Martínez, A.J. Rueda, F.R. Feito
Recorte de parches triangulares de Bézier para el modelado de sólidos de forma libre
Granada, octubre de 2006
Descomposición espacial de la representación mediante capas de un polígono
Granada, octubre de 2006
Evaluación de operaciones booleanas con mallas de triángulos basada en GPU
Granada, octubre de 2006
Particle oriented collision detection using simplicial coverings and tetra-trees
Computer Graphics Forum
Inclusion de puntos en solidos mediante el uso de hardware grafico programable
XV Congreso Español de Informatica Grafica (CEIG 2005)
Interactive Rendering in Dynamic Participating Media Using Selective Photon Tracing
SCCG 2005 (Spring Conference on Computer Graphics ’05)
Global illumination for dynamic participating media at interactive speeds
XV Congreso Español de Informatica Grafica (CEIG 2005)